Munkáspárt programjai

A Magyar Munkáspárt programja

Miért van az?

Egy szabályt ismerünk:

A Munkáspárt Budapesti honlapja

Fogjunk össze a jövőnkért

Támogatni kívánom anyagilag a Munkáspártot

Megjelent A Szabadság legújabb száma: Megjelent A Szabadság legújabb száma:

Levelezésem

PayPal adomány

Hírlevélre feliratkozás

[Form hirlevel not found!]

Kemény lépésre készül a kormány, hogy ne legyünk a levetett német dízelautók temetője

Kemény lépésre készül a kormány, hogy ne legyünk a levetett német dízelautók temetője

Új autók esetében 37,5, könnyű haszongépjárműveknél 31 százalékkal kell leszorítani az átlagos szén-dioxid-kibocsátást 2030-ra a 2021-es szinthez képest - állapodtak meg az EU társjogalkotó intézményei.

Magyarország nem támogatta az új személygépjárműveknél a 37,5 százalékos csökkentést - árulta el az InfoRádiónak Palkovics László innovációs és technológiai miniszter.

Az egyezményt hivatalosan is jóvá kell hagyni, a lépés célja az lenne, hogy a párizsi keretegyezményben vállaltak szerint 2030-ra 40 százalékkal csökkenjen az EU-ban a szén-dioxid-kibocsátás.

Az Európai Unió most dolgozik azon, hogy hogyan határozza meg az autók kibocsátásának 2020 és 2030 közötti határértékeit. Ezek meghatározásával Magyarország nem értett egyet, hogy 2030-ra 30 százaléknál nagyobb csökkenést írjunk elő - közölte az InfoRádióval Palkovics László innovációs és technológiai miniszter. A politikus szerint a legnagyobb kérdés az lesz, hogyan tudják a magyar ipart felkészíteni a cél elérésére, de ugyanígy meg kell oldani az e-autók tömeges megjelenésének jogi hátterét is.

Palkovics László azt is tisztázta, nem akarja, hogy Magyarország a rossz környezetvédelmi besorolású német autók "temetője" legyen, ehhez szintén készül a jogi szabályozás.