Kampányol az élelmiszerpazarlás ellen a SPAR
Az akcióval arra szeretnék felhívni a vásárlók figyelmét, hogy a jobb élelmiszer-felhasználás érdekében milyen sokat tehetnek egy-egy tudatos döntéssel.
"Például aki egy közelebbi szavatossági idejű terméket vásárol, már tett egy fontos lépést az élelmiszer-pazarlás ellen” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A 2019. január 18-án a budapesti Árkád bevásárlóközpont INTERSPAR áruházában induló, majd a nemrég megújult miskolci Szinvapark INTERSPAR hipermarketjében folytatódó akcióban, három-három hétvégén találkozhatnak a vásárlók a kampányban részt vevő hoszteszekkel, akik kóstoltatással, kvízjátékkal és hasznos információkkal, tanácsokkal és ötletekkel várják őket az élelmiszermentéssel kapcsolatban.
A kampány célja annak tudatosítása, hogy mit tehetünk vásárlóként azért, hogy minél kevesebb élelmiszer váljon hulladékká.
- Forrás:
brandtrend.hu