Munkáspárt programjai

A Magyar Munkáspárt programja

Miért van az?

Egy szabályt ismerünk:

A Munkáspárt Budapesti honlapja

Fogjunk össze a jövőnkért

Támogatni kívánom anyagilag a Munkáspártot

Megjelent A Szabadság legújabb száma: Megjelent A Szabadság legújabb száma:

Levelezésem

PayPal adomány

Hírlevélre feliratkozás

[Form hirlevel not found!]

Újragondolja tevékenységét, szolgáltatásait a posta

Újragondolja tevékenységét, szolgáltatásait a posta

A cég vizsgálja, mely szolgáltatásokat és miként érdemes megtartania.

A Magyar Posta fő bevételi forrása, a levél- és a csekkmennyiség folyamatosan csökken, míg a csomagok száma nő. Ezért a levélmodernizáció után a logisztikai infrastruktúra megújítását tűzte ki célul a társaság. Ennek keretében ingatlanokat, gépeket kell venniük, és nagymértékben automatizálni kell a folyamatokat. Olyan informatikai megoldások kellenek, amelyek rugalmassá tudják tenni a csomagfeldolgozást és -kézbesítést. Átvilágítják azt is, hogy mely termékekre, szolgáltatásokra van még szükség – nyilatkozta a posta vezérigazgatója a Magyar Nemzetnek.

Schamschula György szerint a termék- és szolgáltatási portfólió újragondolásánál a fő szempont az, hogy a szolgáltatások fenntartása gazdaságos legyen. Példaként említette, hogy

  • az utóbbi években a nyomtatott lapok iránti igény drasztikusan csökkent, így vizsgálják, hogy hogyan érdemes a hírlapterjesztést megtartani.
  • A piros levélgyűjtő szekrényeket is alig használják az emberek, a leveleknek csupán egy százalékát adják fel ezeken keresztül.
  • Felmérik azt is, hogy mit tehetnek a postahivatali hálózat gazdaságos üzemeltetéséért.

 A posta készül az év végi csomagdömpingre is, hiszen ekkor fut le az éves forgalom legalább 40 százaléka, a napi csomagmennyiség elérheti a normál időszak egy napjának kétszeresét is. „A nagy feladókkal, például a webshopokkal egyeztetünk a várható mennyiségről, hogy tervezhetőbbek legyenek a folyamataink. A forgalmasabb postákon pluszpultot nyitunk a csomagátvételre, a kézbesítők pedig informatikai támogatást kapnak. Igyekszünk tanácsokkal szolgálni az ügyfeleknek, például megemlítjük, hogy a pontos címzés a legfontosabb, a második legfontosabb pedig a telefonszám megadása. Javasoljuk, hogy élethelyzettől függően néha jobb, ha a személyes átvételt választja, illetve a népszerű kínai rendelésekről elmondjuk, hogy annak a szállítási ideje a webshoptól és annak szállítópartnereitől függ, nem a postától” – mondta a vezérigazgató.