Munkáspárt programjai

A Magyar Munkáspárt programja

Miért van az?

Egy szabályt ismerünk:

A Munkáspárt Budapesti honlapja

Fogjunk össze a jövőnkért

Támogatni kívánom anyagilag a Munkáspártot

Megjelent A Szabadság legújabb száma: Megjelent A Szabadság legújabb száma:

Levelezésem

PayPal adomány

Hírlevélre feliratkozás

[Form hirlevel not found!]

Ilyen lesz Budapest új arca

Ilyen lesz Budapest új arca

Új arculatot kap Budapest, miközben a fővárost nem érinti a turizmus államosítása, de együttműködnek a kormánnyal ezen a területen - derült ki a Budapestinfón.

Az önkormányzat egyébként már régóta készül a "ráncfelvarrásra", az Origo megszerezte a terveket: ilyen lesz Budapest új arca.

Új logót és új szlogent kap Budapest - jelentette be Tarlós István főpolgármester és a városarculatért is felelős helyettese, Szalay-Bobrovniczky Alexandra a Budapestinfón.

Az új budapesti logó az önálló budapesti arculat, brand része - mondta a főpolgármester-helyettes, aki be is mutatta a "klasszikus elemekkel operáló" logót. Közlése szerint "áramvonalasították" az eddig használt címert.

Már az új arculat része

A ráncfelvarráson átesett fővárosi logó az új budapesti arculat első eleme, ami Szalay-Bobrovniczky Alexandra szerint identitást hordoz magában, méltó Budapest értékeihez, de modernitást tükröz, és időtálló.

Az új logóért és a szlogenért a Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) felelt, ők fejlesztik a teljes, nyomtatott és internetes felületeken történő kommunikációt támogató arculati megjelenést is.

Világvároshoz méltó

A BVA az Origo rendelkezésére bocsátotta a látványterveket, és közölte azt is, hogy Budapesten átfogó arculatfejlesztésre eddig csupán kísérlet volt: a jelenlegi városarculat alapjait 2009-ben fektették le, teljes körű kiterjesztése azonban nem történt meg.

A tervezés során fontos szempont volt, hogy a Budapest védjegyévé vált címeres megjelenést megőrizzék. A tervezők szerint azért, mert a hitelességet egy városbrand akkor tudja megteremteni, ha az ott élők azonosulni tudnak vele, ezért az elsődleges célkitűzés az volt, hogy a budapestiek a magukénak tudják érezni a megújult logót.

A város, amely egyesít

A logó mellett megújult Budapest jelmondata, hivatalos szlogenje is, ami ez lett: "A város, amely egyesít." Ez a BVA szerint kifejezi Budapest összekötő szerepét: a magyar főváros egyesíti Budát, Óbudát, Pestet és a Margitszigetet, a különböző történelmi korok örökségét egy modern nagyváros jövőbe mutató szellemiségével, valamint számtalan értéket, élményt, kreativitást, innovativitást és magukat a budapestieket is.

Nem államosítják a turizmust

Sokat lehetett arról hallani, hogy a kormány államosítja a turizmust - mondta a Budapestinfón a témában Tarlós István. A főpolgármester szerint a főváros különálló marad ebben a kérdésben, ebben megegyeztek a kormánnyal. Ám abban is - tette hozzá -, hogy együttműködik a főváros és a kormány. Budapest önálló marad, de együttműködik az állammal.

Ha Magyarország turizmusáról beszélünk, abból a főváros - amely Magyarország egyik legeladhatóbb turisztikai brandje - nem hagyható ki Szalay-Bobrovniczky Alexandra szerint. A főpolgármester-helyettes szerint jó hír, hogy a turizmusra - és ezen belül Budapestre - komolyabb figyelem és erőforrás jut, erről Tarlós István és Rogán Antal miniszter már egyeztetett. 

Az új arculat bevezetése

A részletes arculati kézikönyvet a következő hónapokban dolgozza ki a BVA. A cél olyan arculati rendszer kiépítése, amely együtt él a várossal, segíti az itt élők és ide látogatók tájékozódását,a mindennapok szerves részévé tud válni. Ezért a BVA szakértők bevonásával az összes lehetséges alkalmazási területre kiterjedő kutatást végez, és a végfelhasználókat is bevonja a tesztfolyamatba.

Forrás:
origo.hu