Munkáspárt programjai

A Magyar Munkáspárt programja

Miért van az?

Egy szabályt ismerünk:

A Munkáspárt Budapesti honlapja

Fogjunk össze a jövőnkért

Támogatni kívánom anyagilag a Munkáspártot

Megjelent A Szabadság legújabb száma: Megjelent A Szabadság legújabb száma:

Levelezésem

PayPal adomány

Hírlevélre feliratkozás

[Form hirlevel not found!]

Elkezdték kiszedni a 4-es metró vezetőfülkéit

Elkezdték kiszedni a 4-es metró vezetőfülkéit

Nemsokára eltűnnek az ideiglenes vezetőfülkék a 4-es metró szerelvényeiből – közölte a BKV.

Az utasoknak a 4-es metró szerelvényeinek szélvédőjén keresztül nemsokára különleges rálátásuk lesz a metróalagútra.

A bontás után eltűnik a vezetőfülkét az utastértől elválasztó válaszfal és a vezetőülés is, így a vonat befogadóképessége kis mértékben meg is növekszik. A vezetőpult és a rajta található kezelőszervek megmaradnak, de leburkolják őket egy zárható fedéllel.

A járművezető nélküli, teljesen automata vonatvezérlésű metróvonal januárban kapta meg a végleges használatbavételi engedélyt a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól (NKH).

Tarlós István főpolgármester és az NKH akkor azt közölte, hogy Kelet-Közép-Európában egyedül a budapesti 4-es metróvonalon alkalmaznak járművezető nélküli üzemet, de egész Európában alig található ilyen fejlettségű automata metróvonal, amelynek 99,96 százalék feletti a rendelkezésre állási szintje.

A vonalon korábban összesen 15 db egylégterű metrószerelvény állt forgalomba automata vezérléssel. Vonatkísérő személyzet is csak az utasforgalmi próbaüzem idején, 2015 őszéig tartózkodott a szerelvényeken.

Forrás:
hvg.hu