Munkáspárt programjai

A Magyar Munkáspárt programja

Miért van az?

Egy szabályt ismerünk:

A Munkáspárt Budapesti honlapja

Fogjunk össze a jövőnkért

Támogatni kívánom anyagilag a Munkáspártot

Megjelent A Szabadság legújabb száma: Megjelent A Szabadság legújabb száma:

Levelezésem

PayPal adomány

Hírlevélre feliratkozás

[Form hirlevel not found!]

Tarlós: nem lesz dugódíj, helyette büntetést fizetünk

Tarlós: nem lesz dugódíj, helyette büntetést fizetünk

A kormány nem tervezi a budapesti behajtási díj bevezetését lehetetlenné tevő jogszabály módosítását, így dugódíj nem lesz, büntetést viszont fizethetünk - mondta Tarlós István főpolgármester a Figyelőnek.

Vissza kell fizetni a 4-es metró támogatásából egy részt, ha nem nem dugódíj, ám a finanszírozási szerződés értelmében az államnak kell a költségek 79 százalékát állnia.

Ugyanakkor a Főpolgármester azt is elmondta: ragaszkodik ahhoz, hogy a 21 százalékot is az állam fizesse, mivel a jogszabály gátolja egy szerződési feltétel betartását.

Tarlós István beszélt a 3-as metró szerelvényeinek felújításáról is, amelyre 60 milliárdos hitelt kellett felvenni. A fővárosnak infrastrukturális fejlesztésekre van egy 92 milliárd forintos hitele az EIB-nél, és ezzel elérte a város a hitelképességének határát. A 3-as metró felújítását tehát Budapest nem képes önállóan hitelből megoldani.

A Ligettel kapcsolatban közölte, hogy ha mindenki a kicsit avítt fához láncolási módszereket követné, akkor semmi nem épült volna, nem lenne Széchenyi-fürdő, nem lenne Gundel étterem, Műjégpálya, vagy Vajdahunyad vára sem. "Nem értek egyet azzal, hogy egyszerűen szeméthegyek közé letáboroznak emberek a beruházást akadályozni. Attól tartok, hogy ez a Római-part estében is megismétlődhet. De most előre bejelentem, ha majd ott hátráltatják a beruházást, és jön egy nagy árvíz, az összes károsultat a tiltakozókhoz fogom küldeni. El kell dönteni: 500 fa fontosabb, vagy 55 ezer ember biztonsága".

Forrás:
napi.hu