Új BKK ügyfélközpont nyílt a Népligetnél
Újabb BKK ügyfélközpont nyílt a Népliget metróállomáson.
Az új, európai színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontban minden olyan ügy elintézhető, ami a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanaszok kezelése, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás.
Falakat bontunk le az ügyfelek és a szolgáltató között – kezdte beszédét Dr. Dabóczi Kálmán a Népligetnél megnyitott új ügyfélközpont átadásán.
A BKK vezérigazgatója ezzel a bevezetővel kívánta jelezni, hogy míg a korábbi jegypénztárak esetében egy ablak és egy rács választotta el az utasokat és az értékesítőket, addig az új ügyfélközpontokban már közvetlenebb, emberibb módon lehet ügyeket intézni. BKK vezetője szerint kevés, ha csupán szép járművek állnak forgalomba a fővárosban, vagy ha jól működnek a FUTÁR hangosbemondói, ugyanis csak a mostanihoz hasonló fejlesztésekkel együtt lehet hitelesen megüzenni azt, hogy hogyan működik egy modern európai nagyváros közlekedési rendszere. Az új népligeti ügyfélközpont kialakítása, stílusa megmutatja azt, hogy milyen lesz a jövőben ez a közlekedési csomópont. Dr. Dabóczi Kálmán elmondta azt is, hogy az ügyintézés színvonalát tovább növeli a BKK, így a folyamatban lévő fejlesztés eredményeként 2017 elején a Szentlélek téren nyílik meg a következő ügyfélközpont, majd a jövő év során további ügyfélközpontok megnyitását tervezik.
Az új népligeti ügyfélközpontban két kiszolgálópultnál intézhetik ügyeiket a Budapesten közlekedők. Az ügyfeleket a hatékonyabb kiszolgálás érdekében sorszám szerint szólítják. Ezen belül, a mozgássérültek és kisgyermekes ügyfelek prioritást élveznek. Az új ügyfélközpont – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig fogadja a BKK ügyfeleit.
A közlekedésben részt vevők mindennapjait megkönnyítő ügyfélközpontok száma egyre növekszik. Jelenleg az alábbi helyszíneken működik BKK ügyfélközpont Budapesten:
- BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca – Rumbach Sebestyén utca sarkán
- Deák Ferenc tér M (aluljáró)
- Déli pályaudvar M (metrókijárat)
- Ferenciek tere M (aluljáró)
- Kelenföld vasútállomás M (aluljáró őrmezei kijárat)
- Keleti pályaudvar M (aluljáró)
- Kőbánya-Kispest M (felüljáró)
- Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál
- Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál
- Móricz Zsigmond körtér M (felszíni „gomba” épület)
- Széll Kálmán tér M
- Népliget M (metrókijárat)
A korábbiaknál több helyszínen válik elérhetővé a Központi bérletpénztárban végzett ügyintézés
Október 26-ától a BKK a Központi bérletpénztár helyett immár több helyszínen is várja ügyfeleit egyedi ügyféligények intézésére. Az eddig az Akácfa utca 15. szám alatt működő Központi bérletpénztárt áthelyezik a Rumbach Sebestyén utcában található Központi Ügyfélszolgálatra, illetve a Keleti pályaudvari és a Deák Ferenc téri metróállomásokon található ügyfélközpontokba. Továbbra is változatlan helyszínen várja az ügyfeleket az Akácfa utca 22-es szám alatt található Pótdíjazási iroda, illetve a talált tárgyakkal kapcsolatban is változatlanul az Akácfa utca 18. alatt lehet érdeklődni.
Így a több metróvonallal, számos busz, trolibusz és villamosjárattal közvetlenül elérhető Keleti pályaudvari és Deák Ferenc téri metrómegállóknál található ügyfélközpontokban, illetve a Rumbach Sebestyén utcai Központi Ügyfélszolgálaton, több helyszínen, a korábbiaknál kedvezőbb ügyfélfogadási idők mellett lesz lehetséges a közösségi közlekedéshez kapcsolódó egyedi vásárlási igények és egyéb ügyek intézése.
Forrás:
bkk.hu